Tuesday, July 19, 2011

Finally . .

Hi y'all !
Hope you guys are having a nice day . .
right , first of all , i would proudly like to tell you that , erm , my debate team won a fight . . wo0ho0 !
it's the final round , and our opponent is MRSM Serting . .
Duhh , the judge ( named Rahman , 14 years old , from SDAR ) ( sheesh ! ) said that it was the worse room he has ever been . . ehehe , sorry , can't help it . . oh , yeah , well , atleast we won A session . . so, we're typically not a total loser , right ?
and , erm , hehe , the Leader of Opposition team , named Amree Aiman , so cute ! haha ! i like his eyebrow . . when he was rebutting my points , i don't actually into hearing what he's saying , i'm just , like , " woaa , look at his face . . so innocent larr ! " ahha . . and , in the Government side , all i wrote in my paper was , --> look at him , red shirt . . ^__^ and ofcourse , it causes me to lost ideas on what to say in the reply speech . . hehe . . but then again , we won ! yay !
the Inter-school Debate Championship is almost over now , dunno why , i felt kinda sad . . probably 'cuz , after this , i'm back to basic . messy , stuffy , busy lifestyle . . plus , i'm now officially the treasurer for Students Representative Committe . . and , there's an Activity Week goin' on next week , and it's clashin with my retry semester Exam . . yes , i haven't studied anything ! wo0aaa . . i just wanna come home . . miss my life in K.L . . family and friends totally made me enjoy my life . . hurmm . . well , i guess , that's it for now . . keep i touch , k ! see ya guys laterr >_<

Saturday, July 16, 2011

woo hoo !!

Ganbatte Ganbatte !!
hi y'all ..
oke , first of all, i would like to thank my die-hard-fans for all your support ,..
n not to miss, each and evryone of S.A .. yeah, i miss you guys a lot . .
it's been awhile since i last updated my blog.. so,
i'm just gonna make a summary of what had happen...
from SMA(Arab)ILMI, to SMK Puteri Wilayah, to SAMTTAJ, and finally to MRSM KT ..
at MRSM, i joined the students representative council (BWP) and got the job ask treasurer (bendahari agung)
sorry to say, i'm not really interested in it ... money and me , not really a couple .. well, lets just see how thing work out... anyway , right here, in this moment of now, i'm sitting in the lecture hall at UIAM Engineering block... working my as* of to win the 10th interschool debate championship... debated on two session , my group still at point zero .. pleaaseee, wish me luck ... heehee...
omg omg omg.. it's about to start , so, i better go .. rite,.. thats all.. ciao y'all !
xoxo